unicat.nlb.by  
На главную

Справка

Паршын, Валерый Фёдаравіч (кандыдат эканамічных навук ; нар. 1948)

    Нарадзіўся 31.05.1948, г. Гродна. Эканаміст. Кандыдат эканамічных навук (1986), старшы навуковы супрацоўнік (1990), дацэнт (2006).
    Адукацыя: Ленінградскі ордэна Працоўнага Чырвонага Сцяга сельскагаспадарчы інстытут (спецыяльнасць "Эканоміка і арганізацыя сельскай гаспадаркі", 1977); Беларускі НДІ эканомікі і арганізацыі сельскай гаспадаркі (аспірантура, 1980).
    Навуковыя інтарэсы: тэорыя і практыка мадэлявання заканамернасцяў развіцця эканамічных працэсаў.
    Месца працы, пасада: у 1965–2001 – на судах рачнога флоту Беларусі, у саўгасе "Вялікая Невішна" (Гродзенская вобласць), Міністэрстве сельскай гаспадаркі БССР, Дзяржаграпраме БССР, Заходнім рэгіянальным аддзяленні УАСГНІЛ, Беларускім навукова-даследчым праектным інстытуце аўтаматызаваных сістэм кіравання, Апараце Кабінета Міністраў Рэспублікі Беларусь, Камітэце дзяржаўнага кантролю Рэспублікі Беларусь. З 2001 – у Беларускім дзяржаўным эканамічным універсітэце (факультэт маркетынгу, кафедра лагістыкі і цэнавай палітыкі, дацэнт). Інфармацыя на 2010.
    Узнагароды: граматы Апарата Кабінета Міністраў Рэспублікі Беларусь (1998), Беларускага дзяржаўнага эканамічнага ўніверсітэта (2009).
    E-mail: valery_bseu@cosmostv.by

        Вариантная форма
    Paršyn, Valeryj Fëdaravič (нар. 1948)

        См. также
    Беларускі дзяржаўны эканамічны ўніверсітэт (Мінск). Факультэт маркетынгу і лагістыкі
    Паршин, Валерий Федорович (кандидат экономических наук ; род. 1948) (на другом языке)

        Источники информации
    Организационно-экономические факторы повышения качества говядины в Белорусской ССР : (на материалах колхозов Гродненской области) : автореферат диссертации ... кандидата экономических наук : 08.00.22 / Паршин Валерий Федорович. — Москва, 1985.
    Экономико-математические методы и модели в ценообразовании : учебное пособие для студентов специальности "Маркетинг" учреждений, обеспечивающих получение высшего образования / В. Ф. Паршин. — Минск, 2005.
    Ценовая политика предприятия : пособие для студентов вузов, обучающихся по специальности "Маркетинг" / В. Ф. Паршин. — Минск, 2010.
    Анкета вучонага.
    Сайт "Ekonomika.by".
    Электронная бібліятэка Беларускага дзяржаўнага эканамічнага ўніверсітэта.