unicat.nlb.by  
На главную

Справка

Вайлунова, Юлія Генадзьеўна (кандыдат эканамічных навук ; нар. 1988)

    Нарадзілася 04.08.1988, г. Віцебск. Эканаміст. Кандыдат эканамічных навук (1917).
    Адукацыя: Віцебскі дзяржаўны тэхналагічны ўніверсітэт (спецыяльнасць "Маркетынг", 2011; магістратура, 2012; аспірантура, 2015).
    Навуковыя інтарэсы: эканоміка прадпрыемстваў (канкурэнтаздольнасць, інтэграцыйныя працэсы, інтэграцыйныя структуры); маркетынг партнёрскіх зносін; нацыянальная і рэгіянальная эканоміка Рэспублікі Беларусь.
    Месца працы, пасада: Віцебскі дзяржаўны тэхналагічны ўніверсітэт (з 2011, факультэт эканомікі і бізнес-кіравання, кафедра "Эканамічная тэорыя і маркетынг", старшы выкладчык). Інфармацыя на 2019.
    E-mail: Yulia_KG@tut.by

        Варыянтная форма
    Kanaplëva, Ûliâ Genadz'eŭna (нар. 1988)
    Vailunova, Y. G. (нар. 1988) (англійская мова)
    Vajlunova, Ûliâ Genadz'eŭna (нар. 1988)
    Канаплёва, Юлія Генадзьеўна (нар. 1988)

        Гл. таксама
    Віцебскі дзяржаўны тэхналагічны ўніверсітэт. Факультэт эканомікі і бізнес-кіравання
    Вайлунова, Юлия Геннадьевна (кандидат экономических наук ; род. 1988) (на іншай мове)

        Крыніцы інфармацыі
    Организационно-экономический механизм повышения конкурентоспособности предприятий на основе развития интеграционных процессов в текстильном и швейном производстве Республики Беларусь : диссертация ... кандидата экономических наук : 08.00.05 : защищена 22.06.2017 : утверждена 04.10.2017 / Вайлунова Юлия Геннадьевна. — Витебск, 2017.
    "Гибридный" текстильный холдинг как вид кластерной структуры: идентификация и направления создания в Беларуси / Ю. Г. Вайлунова, Г. А. Яшева // Белорусский экономический журнал. — 2017. ― № 2. ― С. 144―158.
    Конкурентоспособность предприятий в условиях сетевой экономики: оценка и направления повышения / Вайлунова Ю. Г., Яшева Г. А. // Экономический бюллетень Научно-исследовательского экономического института Министерства экономики Республики Беларусь. — 2017. ― № 9. ― С. 19―29.
    Маркетинг партнерских отношений на рынке образовательных услуг / [Вайлунова Ю. Г.] // Маркетинг образовательных услуг / под общ. ред. О. В. Прокопенко. — Бельско-Бяла, 2016. — C. 99—107. — Сведения доступны также по Интернету: https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/59120/1/Marketing_2016.pdf
    Анкета вучонага.
    Сайт кафедры "Эканамічная тэорыя і маркетынг" Віцебскага дзяржаўнага тэхналагічнага ўніверсітэта.
    БД "Персональные страницы ученых" ВДТУ.
    Рэпазіторый ВДТУ.