unicat.nlb.by  
На главную

Справка

Кавалёў, Міхаіл Мікалаевіч (кандыдат эканамічных навук ; нар. 1957)

    Нарадзіўся 01.01.1957, пас. Сенавец, Буда-Кашалёўскі раён, Гомельская вобласць. Эканаміст, спецыяліст у галіне матэматычных і інструментальных метадаў эканомікі. Кандыдат эканамічных навук (1992), дацэнт (2004).
    Адукацыя: Гомельскі дзяржаўны ўніверсітэт (спецыяльнасць "Арганізацыя механізаванай апрацоўкі эканамічнай інфармацыі", кваліфікацыя "Інжынер-эканаміст", 1979), Маскоўскі эканоміка-статыстычны інстытут (аспірантура, 1991).
    Навуковыя інтарэсы: інфармацыйнае забеспячэнне вытворчасці; маркетынг; стратэгічны менеджмент; лагістыка.
    Месца працы, пасада: ВА "Гомсельмаш" (1991–2001, начальнік аддзела інфармацыйных тэхналогій); Установа адукацыі Федэрацыі прафсаюзаў Беларусі "Міжнародны ўніверсітэт "МІТСО", Гомельскі філіял (з 2002, факультэт экономікі і права, кафедра маркетынгу і лагістыкі, дацэнт). Інфармацыя на 2016.
    E-mail: km2@mail.ru

        Варыянтная форма
    Kavalëŭ, Mihail Nikalaevič (нар. 1957)
    Kovaliou, M. N. (нар. 1957) (англійская мова)
    Kovalyov, M. N. (нар. 1957) (англійская мова)

        Гл. таксама
    "МІТСО", міжнародны ўніверсітэт (Мінск). Гомельскі філіял
    Ковалев, Михаил Николаевич (кандидат экономических наук ; род. 1957) (на іншай мове)

        Крыніцы інфармацыі
    Моделирование и разработка баз метаданных комплексных автоматизированных систем управления предприятий сельскохозяйственного машиностроения : автореферат диссертации ... кандидата экономических наук : 08.00.13 / Ковалев Михаил Николаевич. — Москва, 1992.
    Промышленный сервис / М. Н. Ковалев. — Минск, 2011.
    Разработка и применение инструментов маркетинга и логистики в инновационной деятельности : монография / М. Н. Ковалев, Н. И. Исайчикова, И. В. Сенько. — Гомель, 2014.
    Стратегический маркетинг предприятия : учебно-методический комплекс : учебно-методическое пособие для студентов высших учебных заведений по специальности 1-260203 "Маркетинг" / М. Н. Ковалев. — Минск, 2005.
    Стратегическое управление маркетингом / М. Н. Ковалев. — Гомель, 2009.
    Стратегическое управление предприятием: методы, модели, механизмы : монография / М. Н. Ковалев. — Гомель, 2014.
    Управление маркетингом : учебное пособие для студентов высших учебных заведений, обучающихся по специальности 1-260203 "Маркетинг" / М. Н. Ковалев. — Гомель, 2008.
    Анкета вучонага.