unicat.nlb.by СВОДНЫЙ ЭЛЕКТРОННЫЙ КАТАЛОГ
БИБЛИОТЕК БЕЛАРУСИ
История поисков 
Базовый поискРасширенный поискCловариГРНТИНовые поступления

Справка

Tschohl, John (нар. 1947) (англійская мова)

    Спікер, кансультант і эксперт у пабудове і ўкараненні сэрвісных стратэгій. Заснавальнік (1972) і прэзідэнт кампаніі Service Quality Institute, якая дапамагае кліентам павышаць прадукцыйнасць працы. У 1979 г. распрацаваў першую ў свеце праграму па павышэнню ўзроўню абслугоўвання.
    Аўтар кніг па абслугоўванні кліентаў, а таксама вядучы трэнінгаў па стварэнні і падтрыманні высокага ўзроўню сэрвісу.

        Гл. таксама
    Шоул, Джон (род. 1947) (на іншай мове)

        Крыніцы iнфармацыі
    Первоклассный сервис как конкурентное преимущество / Джон Шоул. — Москва, 2012.
    БД аўтарытэтных запісаў Бібліятэкі Кангрэса ЗША.
    БД "Grebennikon".

Чтобы вернуться назад, щелкните кнопку BACK на Вашем браузере