СВОДНЫЙ ЭЛЕКТРОННЫЙ КАТАЛОГ БИБЛИОТЕК БЕЛАРУСИ | История поисков |
Базовый поиск | Расширенный поиск | Cловари | ГРНТИ | Новые поступления |
---|
Справка
Tschohl, John (нар. 1947) (англійская мова) |
Спікер, кансультант і эксперт у пабудове і ўкараненні сэрвісных стратэгій. Заснавальнік (1972) і прэзідэнт кампаніі Service Quality Institute, якая дапамагае кліентам павышаць прадукцыйнасць працы. У 1979 г. распрацаваў першую ў свеце праграму па павышэнню ўзроўню абслугоўвання.
Аўтар кніг па абслугоўванні кліентаў, а таксама вядучы трэнінгаў па стварэнні і падтрыманні высокага ўзроўню сэрвісу.
Гл. таксама
Шоул, Джон (род. 1947) (на іншай мове) |
Крыніцы iнфармацыі
Первоклассный сервис как конкурентное преимущество / Джон Шоул. — Москва, 2012.
БД аўтарытэтных запісаў Бібліятэкі Кангрэса ЗША.
БД "Grebennikon".
Чтобы вернуться назад, щелкните кнопку BACK на Вашем браузере
© Государственное учреждение "Национальная библиотека Беларуси", 2015-2024 © Поисковая система разработана Объединенным институтом проблем информатики НАН Беларуси |