СВОДНЫЙ ЭЛЕКТРОННЫЙ КАТАЛОГ БИБЛИОТЕК БЕЛАРУСИ | История поисков |
Базовый поиск | Расширенный поиск | Cловари | ГРНТИ | Новые поступления |
---|
Справка
ФАРМІРАВАННЕ ПОПЫТУ |
Мэтанакіраваныя дзеянні з боку прадаўцоў, экспарцёраў тавару, маркетынгавыя намаганні фірм і прадпрымальнікаў, якія праводзяцца ў інтарэсах павышэння попыту патэнцыяльных пакупнікоў, спажыўцоў на пэўны тавар. Асноўным інструментам фарміравання попыту служыць рэклама, інфармаванне спажыўцоў аб новым тавары.
ЭКВІВАЛЕНТ НА ІНШАЙ МОВЕ ФОРМИРОВАНИЕ СПРОСА |
КРЫНІЦЫ IНФАРМАЦЫІ
Большой экономический словарь / А. Б. Борисов. — Москва, 2008.
Современный социоэкономический словарь / [Б. А. Райзберг]. — Москва, 2010.
Маркетинг : словарь-справочник. — Москва, 1993.
Чтобы вернуться назад, щелкните кнопку BACK на Вашем браузере
© Государственное учреждение "Национальная библиотека Беларуси", 2015-2024 © Поисковая система разработана Объединенным институтом проблем информатики НАН Беларуси |