unicat.nlb.by СВОДНЫЙ ЭЛЕКТРОННЫЙ КАТАЛОГ
БИБЛИОТЕК БЕЛАРУСИ
История поисков 
Базовый поискРасширенный поискCловариГРНТИНовые поступления

Справка

ЭМПІРЫЧНЫ МАРКЕТЫНГ

    Разнавіднасць маркетынгу, у аснове якога ляжыць меркаванне, што прадукт і камунікацыі павінны выклікаць пачуцці і эмоцыі спажыўцоў. Ажыццяўляецца толькі пры прасоўванні вызначаных груп тавараў.

    СІНОНІМЫ І ЎМОЎНЫЯ СІНОНІМЫ
        маркетынг уражанняў
        эмацыянальны маркетынг

    
    ЭКВІВАЛЕНТ НА ІНШАЙ МОВЕ
        ЭМПИРИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ

        КРЫНІЦЫ IНФАРМАЦЫІ
    Эмпирический маркетинг : как заставить клиента чувствовать, думать, действовать, а также соотносить себя с вашей компанией / Бернд Шмитт. — Москва, 2001.

Чтобы вернуться назад, щелкните кнопку BACK на Вашем браузере