unicat.nlb.by СВОДНЫЙ ЭЛЕКТРОННЫЙ КАТАЛОГ
БИБЛИОТЕК БЕЛАРУСИ
История поисков 
Базовый поискРасширенный поискCловариГРНТИНовые поступления

Запись в MARC-формате

копировать MARC-запись

=LDR  00000cx\\a2200241\\\45\\
=001  BY-SEK-ar5316193
=005  20120926205657.1
=100  \\$a20120917abely50\\\\\\ca0
=101  \\$aeng
=102  \\$aUS
=120  \\$aba
=152  \\$apsbo$bBY-auth
=106  \\$a1
=200  \1$8beleng$7ca0yba0y$aTschohl$bJ.$gJohn$fнар. 1947
=340  \\$aСпікер, кансультант і эксперт у пабудове і ўкараненні сэрвісных стратэгій. Заснавальнік (1972) і прэзідэнт кампаніі Service Quality Institute, якая дапамагае кліентам павышаць прадукцыйнасць працы. У 1979 г. распрацаваў першую ў свеце праграму па павышэнню ўзроўню абслугоўвання.
=340  \\$aАўтар кніг па абслугоўванні кліентаў, а таксама вядучы трэнінгаў па стварэнні і падтрыманні высокага ўзроўню сэрвісу.
=500  \1$5w$3BY-NLB-ar2463429$aШоул$bД.$gДжон$fрод. 1947
=801  \2$aBY$bBY-HM0000$c20120924
=801  \0$aBY$bSEK$c20120917
=810  \\$aПервоклассный сервис как конкурентное преимущество / Джон Шоул. — Москва, 2012.
=856  4\$uhttp://authorities.loc.gov/$zБД аўтарытэтных запісаў Бібліятэкі Кангрэса ЗША.
=856  4\$uhttp://grebennikon.ru/$zБД "Grebennikon".
=999  \\$g716 NLB-NDARD$t20120924

Чтобы вернуться назад, щелкните кнопку BACK на Вашем браузере