![]() БИБЛИОТЕК БЕЛАРУСИ | История поисков |
Базовый поиск | Расширенный поиск | Cловари | ГРНТИ | Новые поступления |
---|
Запись в MARC-формате
копировать MARC-запись |
=LDR 00000cx\\a22002413\\45\\
=001 BY-SEK-544412
=005 20120720132641.8
=100 \\$a20090520abely0201\\\\ca0
=101 \\$aukr
=102 \\$aUA
=120 \\$aba
=152 \\$apsbo$bBY-auth
=106 \\$a0
=200 \1$8belukr$aАкімов$bД. І.$gДмитро Ігорович$cкандыдат сацыялагічных навук
=340 \\$aУкраінскі вучоны, кандыдат сацыялагічных навук.
=340 \\$a28 лютага 2011 г. абарона дысертацыі на атрыманне вучонай ступені доктара сацыялагічных навук па спецыяльнасці "22.00.04 – Спецыяльная і галіновая сацыялогія".
=400 \1$8belrus$aАкимов$bД. И.$gДмитрий Игоревич$cкандидат социологических наук
=801 \2$aBY$bBY-HM0000$c20120329
=801 \0$aBY$bSEK$c20090520
=810 \\$aСоціальний маркетинг як концепція регулювання соціальної сфери суспільства : автореферат дисертації ... доктора соціологіічних наук : 22.00.04 / Акімов Дмитро Ігорович. ― Харків, 2012.
=830 \\$aФорма загалоўка на рускай мове ўзята з аўтарэферата дысертацыі.
=999 \\$g1462 NLB-NDARD$t20120329
=999 \\$h1438 NLB-NDARD$t20120409$k742 NLB-NDARD
Чтобы вернуться назад, щелкните кнопку BACK на Вашем браузере
© Государственное учреждение "Национальная библиотека Беларуси", 2015-2024 © Поисковая система разработана Объединенным институтом проблем информатики НАН Беларуси |