unicat.nlb.by СВОДНЫЙ ЭЛЕКТРОННЫЙ КАТАЛОГ
БИБЛИОТЕК БЕЛАРУСИ
История поисков 
Базовый поискРасширенный поискCловариГРНТИНовые поступления

Запись в MARC-формате

копировать MARC-запись

=LDR  00000cx\\a22002413\\45\\
=001  BY-SEK-544412
=005  20120720132641.8
=100  \\$a20090520abely0201\\\\ca0
=101  \\$aukr
=102  \\$aUA
=120  \\$aba
=152  \\$apsbo$bBY-auth
=106  \\$a0
=200  \1$8belukr$aАкімов$bД. І.$gДмитро Ігорович$cкандыдат сацыялагічных навук
=340  \\$aУкраінскі вучоны, кандыдат сацыялагічных навук.
=340  \\$a28 лютага 2011 г. абарона дысертацыі на атрыманне вучонай ступені доктара сацыялагічных навук па спецыяльнасці "22.00.04 – Спецыяльная і галіновая сацыялогія".
=400  \1$8belrus$aАкимов$bД. И.$gДмитрий Игоревич$cкандидат социологических наук
=801  \2$aBY$bBY-HM0000$c20120329
=801  \0$aBY$bSEK$c20090520
=810  \\$aСоціальний маркетинг як концепція регулювання соціальної сфери суспільства : автореферат дисертації ... доктора соціологіічних наук : 22.00.04 / Акімов Дмитро Ігорович. ― Харків, 2012.
=830  \\$aФорма загалоўка на рускай мове ўзята з аўтарэферата дысертацыі.
=999  \\$g1462 NLB-NDARD$t20120329
=999  \\$h1438 NLB-NDARD$t20120409$k742 NLB-NDARD

Чтобы вернуться назад, щелкните кнопку BACK на Вашем браузере