СВОДНЫЙ ЭЛЕКТРОННЫЙ КАТАЛОГ БИБЛИОТЕК БЕЛАРУСИ | История поисков |
Базовый поиск | Расширенный поиск | Cловари | ГРНТИ | Новые поступления |
---|
Запись в MARC-формате
копировать MARC-запись |
=LDR 00000cx\\j22002413\\45\\
=001 BY-NLB-ar7492789
=005 20150526131047.5
=100 \\$a20140516abely50\\\\\\ca0
=152 \\$bDVNLB
=250 \\$aПРАСОЎВАННЕ ТАВАРУ
=300 1\$aСукупнасць разнастайных мер, намаганняў, дзеянняў, якія прымаюцца вытворцамі або прадаўцамі тавару, пасрэднікамі ў мэтах павышэння попыту, павелічэння збыту, пашырэння рынкавага поля тавару.
=450 \\$aпрамоўшн
=450 \\$aпрасоўванне прадукту
=450 \\$aпрасоўванне тавару на рынак
=450 \\$aпрасоўванне тавару на рынке
=550 \\$5w$3BY-NLB-ar7492605$aПРОДВИЖЕНИЕ ТОВАРА
=686 \\$2rugasnti$a72
=686 \\$2rugasnti$a06
=801 \0$aBY$bBY-HM0000$c20140516
=810 \\$aМаркетинг : словарь / [Азоев Г. Л. и др.]. — Москва, 1999.
=856 4\$uhttp://dic.academic.ru$zСайт "Словари и энциклопедии на Академике"$z"Энциклопедический словарь экономики и права".
=999 \\$f371 NLB-NDARD$t20140516
=999 \\$h2088 NLB-NDARD$t20140531
Чтобы вернуться назад, щелкните кнопку BACK на Вашем браузере
© Государственное учреждение "Национальная библиотека Беларуси", 2015-2024 © Поисковая система разработана Объединенным институтом проблем информатики НАН Беларуси |