СВОДНЫЙ ЭЛЕКТРОННЫЙ КАТАЛОГ БИБЛИОТЕК БЕЛАРУСИ | История поисков |
Базовый поиск | Расширенный поиск | Cловари | ГРНТИ | Новые поступления |
---|
Запись в MARC-формате
копировать MARC-запись |
=LDR 00000cx\\j22002533\\45\\
=001 BY-NLB-ar6408365
=005 20130822101212.9
=100 \\$a20130715abely50\\\\\\ca0
=152 \\$bDVNLB
=250 \\$aРЭКЛАМНЫЯ ПЕРСАНАЖЫ
=300 1\$aВізуальныя вобразы, адушаўлёныя істоты ці жывыя рэальныя персанажы, асаблівы элемент брэнда, які выкарыстоўваецца для надання марцы чалавечых рыс, блізкіх пэўным стэрэатыпам мэтавай аўдыторыі, прыцягнення ўвагі да маркі.
=450 \\$aгероі рэкламы
=450 \\$aкарпаратыўныя героі
=450 \\$aрэкламныя героі
=450 \\$aфірменныя персанажы
=550 \\$5w$3BY-NLB-ar6408346$aРЕКЛАМНЫЕ ПЕРСОНАЖИ
=686 \\$2rugasnti$a71
=686 \\$2rugasnti$a72
=801 \0$aBY$bBY-HM0000$c20130715
=810 \\$aРекламний персонаж як явище в соціальній комунікації: креативний та функціональний аспекти : автореферат дисертації ... кандидата наук із соціальних комунікацій : 27.00.06 / Подпружнікова Ольга Петрівна. ― Київ, 2013.
=856 4\$uhttp://www.advertiser-school.ru/sciense-article-advertising/brand-image-and-advertising-hero.html$zСайт "Школа рекламиста".
=856 4\$uhttp://www.eso-online.ru/kollekciya_reklamy/udachnye_primery_reklamy_skoro/reklamnye_personazhi/$zСайт "Гипермаркет рекламы".
=999 \\$f742 NLB-NDARD$t20130715
=999 \\$h28 NLB-NDARD$t20130822
Чтобы вернуться назад, щелкните кнопку BACK на Вашем браузере
© Государственное учреждение "Национальная библиотека Беларуси", 2015-2024 © Поисковая система разработана Объединенным институтом проблем информатики НАН Беларуси |