unicat.nlb.by СВОДНЫЙ ЭЛЕКТРОННЫЙ КАТАЛОГ
БИБЛИОТЕК БЕЛАРУСИ
История поисков 
Базовый поискРасширенный поискCловариГРНТИНовые поступления

Запись в MARC-формате

копировать MARC-запись

=LDR  00000cx\\j22002533\\45\\
=001  BY-NLB-ar2855152
=005  20180525092415.8
=100  \\$a20080620abely50\\\\\\ca0
=152  \\$bDVNLB
=250  \\$aСТЫМУЛЯВАННЕ ЗБЫТУ
=300  1\$aУсе віды маркетынгавай дзейнасці, якія стымулююць пакупкі спажыўцоў і эфектыўнасць дзейнасці маркетынгавых агентаў. Адрозніваюць стымуляванне пакупнікоў (скідкі цэн, крэдытаванне пакупкі, латарэі), пасрэднікаў (гандлёвыя скідкі, пастаўка часткі тавараў бясплатна), прадаўцоў (прэміі, конкурсы).
=450  \\$aстымуляванне продажу
=550  \\$5g$3BY-NLB-ar29183$aЗБЫТ
=550  \\$5w$3BY-NLB-ar2855150$aСТИМУЛИРОВАНИЕ СБЫТА
=686  \\$2rugasnti$a06
=801  \2$aBY$bBY-HM0000$c20180321
=801  \0$aBY$bBY-HM0000$c20080620
=810  \\$aИнформационно-поисковый тезаурус : Русская версия тезауруса Eurovoc. [В 3 т.]. Т. 1. Алфавитно-пермутационное представление. — Москва, 2001.
=810  \\$aЭкономический словарь / под редакцией А. Н. Азрилияна. — Москва, 2007.
=810  \\$aУправление организацией : энциклопедический словарь. ― Москва, 2009.
=810  \\$aМаркетинг : словарь-справочник / Е. П. Голубков. — Москва, 2000.
=999  \\$g40 NLB-NDARD$t20180321
=999  \\$f1218$t20080620
=999  \\$h1848 NLB-NDARD$t20180525

Чтобы вернуться назад, щелкните кнопку BACK на Вашем браузере