СВОДНЫЙ ЭЛЕКТРОННЫЙ КАТАЛОГ БИБЛИОТЕК БЕЛАРУСИ | История поисков |
Базовый поиск | Расширенный поиск | Cловари | ГРНТИ | Новые поступления |
---|
Запись в MARC-формате
копировать MARC-запись |
=LDR 00000cx\\b22002653\\45\\
=001 BY-NLB-ar2474182
=005 20201217145554.4
=100 \\$a20070221abely50\\\\\\ca0
=102 \\$aBY
=150 \\$ay
=152 \\$apsbo$bBY-auth
=106 \\$a0
=210 02$aГродзенскі дзяржаўны абласны інстытут пывышэння кваліфікацыі і перападрыхтоўкі кіруючых работнікаў і спецыялістаў адукацыі
=300 0\$aУ 1944 г. адноўлена работа Інстытута ўдасканалення настаўнікаў у Гродна. З 1997 г. – Гродзенскі абласны інстытут павышэння кваліфікацыі і перападрыхтоўкі кіруючых работнікаў і спецыялістаў адукацыі. Пасля 2003 г. дакументы выдаваліся пад назвай – Гродзенскі дзяржаўны абласны інстытут павышэння кваліфікацыі і перападрыхтоўкі кіруючых работнікаў і спецыялістаў адукацыі. З 2009 г. – Гродзенскі абласны інстытут развіцця адукацыі.
=410 02$5t$aГродзенскі дзяржаўны абласны ІПК
=410 02$5t$aУА "Гродзенскі дзяржаўны абласны інстытут пывышэння кваліфікацыі і перападрыхтоўкі кіруючых работнікаў і спецыялістаў адукацыі"
=510 02$5w$3BY-NLB-ar2474177$aГродненский государственный областной институт повышения квалификации и переподготовки руководящих работников и специалистов образования
=510 02$5a$3BY-SEK-ar5796291$aГродзенскі абласны інстытут удасканалення настаўнікаў
=510 02$5b$3BY-NLB-ar3271195$aГродзенскі абласны інстытут развіцця адукацыі
=801 \2$aBY$bBY-HM0000$c20201217
=801 \0$aBY$bBY-HM0000$c20070221
=810 \\$aМатериалы к олимпиадам и централизованному тестированию по английскому языку : Чтение, аудирование. — Гродно, 2006.
=856 4\$uhttp://groiro.by/stranicy-istorii.html$zСайт Гродзенскага абласнога інстытута развіцця адукацыі.$zДата звароту: 17.12.2020.
=999 \\$g2702 NLB-NDARD$t20201217
=999 \\$f834$t20070221
Чтобы вернуться назад, щелкните кнопку BACK на Вашем браузере
© Государственное учреждение "Национальная библиотека Беларуси", 2015-2024 © Поисковая система разработана Объединенным институтом проблем информатики НАН Беларуси |