![]() БИБЛИОТЕК БЕЛАРУСИ | История поисков |
Базовый поиск | Расширенный поиск | Cловари | ГРНТИ | Новые поступления |
---|
Запись в MARC-формате
копировать MARC-запись |
=LDR 00000cx\\j22002053\\45\\
=001 BY-NLB-ar2134763
=005 20180323162250.0
=100 \\$a20050221abely50\\\\\\ca0
=152 \\$bDVNLB
=250 \\$aФАРМІРАВАННЕ ПОПЫТУ
=300 1\$aМэтанакіраваныя дзеянні з боку прадаўцоў, экспарцёраў тавару, маркетынгавыя намаганні фірм і прадпрымальнікаў, якія праводзяцца ў інтарэсах павышэння попыту патэнцыяльных пакупнікоў, спажыўцоў на пэўны тавар. Асноўным інструментам фарміравання попыту служыць рэклама, інфармаванне спажыўцоў аб новым тавары.
=550 \\$5w$3BY-NLB-ar36341$aФОРМИРОВАНИЕ СПРОСА
=686 \\$2rugasnti$a06
=801 \2$aBY$bBY-HM0000$c20180323
=801 \0$aBY$bBY-HM0000$c20050221
=810 \\$aБольшой экономический словарь / А. Б. Борисов. — Москва, 2008.
=810 \\$aСовременный социоэкономический словарь / [Б. А. Райзберг]. — Москва, 2010.
=810 \\$aМаркетинг : словарь-справочник. — Москва, 1993.
=999 \\$g40 NLB-NDARD$t20180323
=999 \\$f1848$t20050221
Чтобы вернуться назад, щелкните кнопку BACK на Вашем браузере
© Государственное учреждение "Национальная библиотека Беларуси", 2015-2024 © Поисковая система разработана Объединенным институтом проблем информатики НАН Беларуси |