unicat.nlb.by СВОДНЫЙ ЭЛЕКТРОННЫЙ КАТАЛОГ
БИБЛИОТЕК БЕЛАРУСИ
История поисков 
Базовый поискРасширенный поискCловариГРНТИНовые поступления

Запись в MARC-формате

копировать MARC-запись

=LDR  00000cx\\j22002053\\45\\
=001  BY-NLB-ar2134763
=005  20180323162250.0
=100  \\$a20050221abely50\\\\\\ca0
=152  \\$bDVNLB
=250  \\$aФАРМІРАВАННЕ ПОПЫТУ
=300  1\$aМэтанакіраваныя дзеянні з боку прадаўцоў, экспарцёраў тавару, маркетынгавыя намаганні фірм і прадпрымальнікаў, якія праводзяцца ў інтарэсах павышэння попыту патэнцыяльных пакупнікоў, спажыўцоў на пэўны тавар. Асноўным інструментам фарміравання попыту служыць рэклама, інфармаванне спажыўцоў аб новым тавары.
=550  \\$5w$3BY-NLB-ar36341$aФОРМИРОВАНИЕ СПРОСА
=686  \\$2rugasnti$a06
=801  \2$aBY$bBY-HM0000$c20180323
=801  \0$aBY$bBY-HM0000$c20050221
=810  \\$aБольшой экономический словарь / А. Б. Борисов. — Москва, 2008.
=810  \\$aСовременный социоэкономический словарь / [Б. А. Райзберг]. — Москва, 2010.
=810  \\$aМаркетинг : словарь-справочник. — Москва, 1993.
=999  \\$g40 NLB-NDARD$t20180323
=999  \\$f1848$t20050221

Чтобы вернуться назад, щелкните кнопку BACK на Вашем браузере