СВОДНЫЙ ЭЛЕКТРОННЫЙ КАТАЛОГ БИБЛИОТЕК БЕЛАРУСИ | История поисков |
Базовый поиск | Расширенный поиск | Cловари | ГРНТИ | Новые поступления |
---|
Запись в MARC-формате
копировать MARC-запись |
=LDR 00000cx\\a22002293\\45\\
=001 BY-NLB-ar14236706
=005 20220603090951.9
=100 \\$a20220523abely50\\\\\\ca0
=101 \\$arus$abel
=102 \\$aBY
=120 \\$aaa
=152 \\$aRCR$bBY-auth
=106 \\$a0
=200 \1$aТрухановіч$bМ. Э.$gМарыя Эдуардаўна$cпедагог, пачатковая адукацыя
=340 \\$aСтаршы выкладчык кафедры дашкольнай і пачатковай адукацыі Акадэміі паслядыпломнай адукацыі, г. Мінск (інфарм. на 2022 г.). Суіскальнік аспірантуры Акадэміі паслядыпломнай адукацыі па спецыяльнасці "Агульная педагогіка, гісторыя педагогікі і адукацыі".
=340 \\$aГаліна навуковых інтарэсаў: сацыяльна-псіхалагічныя аспекты кіравання ўстановай дашкольнай адукацыі; пераемнасць узроўню дашкольнай адукацыі і першай ступені агульнай сярэдняй адукацыі; выкарыстанне праектнай дзейнасці ў адукацыйным працэсе ўстаноў дашкольнай адукацыі; сучасныя сродкі навучання і ІКТ у дзейнасці ўстаноў дашкольнай адукацыі; нацыянальна-моўная адукацыя дзяцей ранняга і дашкольнага ўзросту.
=500 \1$5w$3BY-SEK-ar13756079$aТруханович$bМ. Э.$gМария Эдуардовна$cпедагог, начальное образование
=801 \0$aBY$bBY-HM0000$c20220523
=810 \\$aФіласофска-сацыяльныя аспекты захавання нацыянальнай мовы з апорай на нацыянальна-моўную адукацыю / М. Э. Трухановіч // Зборнік навуковых прац Акадэмii паслядыпломнай адукацыi. — 2020. ― Вып. 18. ― С. 470―487.
=810 \\$aСовременные педагогические технологии в образовательном процессе учреждения дошкольного образования : учебно-методическое пособие / [составители: В. Н. Шашок и др. ; под общей редакцией В. Н. Шашок]. — Минск, 2019.
=856 4\$uhttp://www.academy.edu.by/podrobnee/personalii/2013.html$zСайт Акадэмii паслядыпломнай адукацыi, г. Мінск.$zДата звароту: 23.05.2022.
=999 \\$f1891 NLB-NDARD$t20220523
Чтобы вернуться назад, щелкните кнопку BACK на Вашем браузере
© Государственное учреждение "Национальная библиотека Беларуси", 2015-2024 © Поисковая система разработана Объединенным институтом проблем информатики НАН Беларуси |