unicat.nlb.by СВОДНЫЙ ЭЛЕКТРОННЫЙ КАТАЛОГ
БИБЛИОТЕК БЕЛАРУСИ
История поисков 
Базовый поискРасширенный поискCловариГРНТИНовые поступления

Запись в MARC-формате

копировать MARC-запись

=LDR  00000nx\\j22001813\\45\\
=001  BY-NLB-ar13536404
=005  20190611114948.2
=100  \\$a20190611abely2019\\\\ca0
=152  \\$bDVNLB
=250  \\$aЭКСПЕРЫМЕНТАЛЬНАЯ ПЕДАГОГІКА (навуковы напрамак)
=300  1\$aНапрамак у педагогіцы, які ставіў мэтай усебаковае даследаванне дзіцяці і абгрунтаванне педагагічных тэорый эксперыментальным шляхам. У 1890-х гг. сталі стварацца спецыяльныя псіхолага-педагагічныя лабараторыі. Даследаванні, блізкія па зместу, насілі розныя назвы, што адлюстроўвалі сферу інтарэсаў аўтара, – дзіцячая псіхалогія, юнацтвазнаўства, гігіена выхавання і др. У 1920-х – пач. 1930-х гг. стаў шырока прымяняцца тэрмін педалогія. Пасля спынення педалагічных даследаванняў (1936 г.) у навуковым асяроддзі засталіся тэрміны "дзіцячая псіхалогія", педагагічная псіхалогія.
=550  \\$5w$3BY-NLB-ar13536400$aЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНАЯ ПЕДАГОГИКА (науч. направление)
=686  \\$2rugasnti$a14
=801  \0$aBY$bBY-HM0000$c20190611
=810  \\$aПедагогический энциклопедический словарь. — Москва, 2002.
=810  \\$aСловарь по образованию и педагогике / В. М. Полонский. — Москва, 2004.
=856  4\$uhttps://bigenc.ru/education/text/4927654$zСайт "Большая российская энциклопедия".
=999  \\$f1848 NLB-NDARD$t20190611

Чтобы вернуться назад, щелкните кнопку BACK на Вашем браузере