unicat.nlb.by СВОДНЫЙ ЭЛЕКТРОННЫЙ КАТАЛОГ
БИБЛИОТЕК БЕЛАРУСИ
История поисков 
Базовый поискРасширенный поискCловариГРНТИНовые поступления

Запись в MARC-формате

копировать MARC-запись

=LDR  00000cx\\j22002173\\45\\
=001  BY-NLB-ar11585193
=005  20161207111042.8
=100  \\$a20161206abely50\\\\\\ca0
=152  \\$bDVNLB
=250  \\$aСПОНСАРСТВА
=300  1\$aАдзін з метадаў сувязей з грамадскасцю – форма прасоўвання інтарэсаў арганізацыі праз падтрымку сацыяльна значных ініцыятыў. Гэта добраахвотная, матэрыяльная, фінансавая і іншая арганізацыйная падтрымка і фізічнымі асобамі іншых юрыдычных асоб і асабліва мерапрыемстваў, а таксама іх страхаванне і іншыя гарантыі, з мэтай папулярызацыі выключна свайго імя (назвы), свайго знака для тавараў і паслуг.
=300  1\$aСпонсарства (у адрозненні ад дабрачыннасці і філантропіі) не можа быць ананімным і заўсёды ставіць перад сабой рыначныя мэты.
=450  \\$aспансорынг
=550  \\$5c$3BY-NLB-ar4210$aДАБРАЧЫННАСЦЬ (матэр. дапамога)
=550  \\$5w$3BY-NLB-ar11585191$aСПОНСОРСТВО
=686  \\$2rugasnti$a06
=801  \0$aBY$bBY-HM0000$c20161206
=810  \\$aБольшой толковый словарь официальных терминов. — Москва, 2004.
=810  \\$aМаркетинг : словарь-справочник / Е. П. Голубков. — Москва, 2000.
=810  \\$aМаркетинг: большой толковый словарь / Гильдия маркетологов ; [А. П. Панкрухин и др.] ; под редакцией А. П. Панкрухина. ― Москва, 2008.
=999  \\$f2088 NLB-NDARD$t20161206

Чтобы вернуться назад, щелкните кнопку BACK на Вашем браузере