СВОДНЫЙ ЭЛЕКТРОННЫЙ КАТАЛОГ БИБЛИОТЕК БЕЛАРУСИ | История поисков |
Базовый поиск | Расширенный поиск | Cловари | ГРНТИ | Новые поступления |
---|
Запись в MARC-формате
копировать MARC-запись |
=LDR 00000cx\\j22002173\\45\\
=001 BY-NLB-ar11585193
=005 20161207111042.8
=100 \\$a20161206abely50\\\\\\ca0
=152 \\$bDVNLB
=250 \\$aСПОНСАРСТВА
=300 1\$aАдзін з метадаў сувязей з грамадскасцю – форма прасоўвання інтарэсаў арганізацыі праз падтрымку сацыяльна значных ініцыятыў. Гэта добраахвотная, матэрыяльная, фінансавая і іншая арганізацыйная падтрымка і фізічнымі асобамі іншых юрыдычных асоб і асабліва мерапрыемстваў, а таксама іх страхаванне і іншыя гарантыі, з мэтай папулярызацыі выключна свайго імя (назвы), свайго знака для тавараў і паслуг.
=300 1\$aСпонсарства (у адрозненні ад дабрачыннасці і філантропіі) не можа быць ананімным і заўсёды ставіць перад сабой рыначныя мэты.
=450 \\$aспансорынг
=550 \\$5c$3BY-NLB-ar4210$aДАБРАЧЫННАСЦЬ (матэр. дапамога)
=550 \\$5w$3BY-NLB-ar11585191$aСПОНСОРСТВО
=686 \\$2rugasnti$a06
=801 \0$aBY$bBY-HM0000$c20161206
=810 \\$aБольшой толковый словарь официальных терминов. — Москва, 2004.
=810 \\$aМаркетинг : словарь-справочник / Е. П. Голубков. — Москва, 2000.
=810 \\$aМаркетинг: большой толковый словарь / Гильдия маркетологов ; [А. П. Панкрухин и др.] ; под редакцией А. П. Панкрухина. ― Москва, 2008.
=999 \\$f2088 NLB-NDARD$t20161206
Чтобы вернуться назад, щелкните кнопку BACK на Вашем браузере
© Государственное учреждение "Национальная библиотека Беларуси", 2015-2024 © Поисковая система разработана Объединенным институтом проблем информатики НАН Беларуси |