СВОДНЫЙ ЭЛЕКТРОННЫЙ КАТАЛОГ БИБЛИОТЕК БЕЛАРУСИ | История поисков |
Базовый поиск | Расширенный поиск | Cловари | ГРНТИ | Новые поступления |
---|
Запись в MARC-формате
копировать MARC-запись |
=LDR 00000cx\\a2200253\\\45\\
=001 BY-CNB-a284417
=005 20210729103440.7
=100 \\$a20090612abely0201\\\\ca0
=101 \\$aeng
=102 \\$aUS
=120 \\$aba
=152 \\$apsbo$bBY-auth
=106 \\$a0
=200 \1$8beleng$7ca0yba0y$aSchewe$bCh.D.$gCharles D.$cмаркетынг$fнар. 1942
=340 \\$aАмерыканскі эканаміст. Прафесар у галіне маркетынгу Універсітэта Масачусеца (г. Амхерст) і партнёр кампаніі "Lifestage Matrix Marketing". Доктар філасофіі (Ph.D., 1972). Заснавальнік і былы прэзідэнт Асацыяцыі па пытаннях аховы здароўя, саветнік па пытаннях прафесійных дыпломаў. З 1979 г. – прафесар Універсітэта Лунда (Швецыя). Кансультант кампаній: Kellog's, International Business Machines, Grand Metropolitan, Lucky Stores, Procter & Gamble, Age Wave і інш. У 1994 г. – заснавальнік кампаніі Lifestage Matrix Marketing.
=340 \\$aПрафесійныя інтарэсы: праблемы стратэгічнага планавання; збор звестак пра канкурэнтаў; даследаванне рынку; абслугоўванне пакупнікоў і пазіцыянаванне кампаній; прасоўванне тавараў для пажылых людзей і інш.
=500 \1$5w$3BY-RLST-ar167808$aШив$bЧ. Д.$gЧарльз Д.$cмаркетинг$fрод. 1942
=801 \2$aBY$bBY-HM0000$c20210728
=801 \0$aBY$bSEK$c20090612
=810 \\$aMarketing : principles a. strategies / Schewe Charles D. — New York, 1987.
=856 4\$uhttp://viaf.org/viaf/92536946/#Schewe,_Charles_D.,_1942-$zБД "VIAF".$zВіртуальны міжнародны аўтарытэтны файл.$zДата звароту: 28.07.2021.
=856 4\$uhttps://mail.koob.ru/schewe/$zСайт "Koob".$zДата звароту: 28.07.2021.
=856 4\$uhttps://finances.social/marketing_692/avtorah.html$zСайт "Finances.social".$zДата звароту: 28.07.2021.
=999 \\$g3982 NLB-NDARD$t20210728
Чтобы вернуться назад, щелкните кнопку BACK на Вашем браузере
© Государственное учреждение "Национальная библиотека Беларуси", 2015-2024 © Поисковая система разработана Объединенным институтом проблем информатики НАН Беларуси |