История поисков |
Базовый | Расширенный | Номера/Индексы | Булевский | По словарям |
---|
Запись в MARC-формате
копировать MARC-запись |
=LDR 00000nx\\j22001813\\45\\
=001 BY-NLB-ar13536404
=005 20190611114948.2
=100 \\$a20190611abely2019\\\\ca0
=152 \\$bDVNLB
=250 \\$aЭКСПЕРЫМЕНТАЛЬНАЯ ПЕДАГОГІКА (навуковы напрамак)
=300 1\$aНапрамак у педагогіцы, які ставіў мэтай усебаковае даследаванне дзіцяці і абгрунтаванне педагагічных тэорый эксперыментальным шляхам. У 1890-х гг. сталі стварацца спецыяльныя псіхолага-педагагічныя лабараторыі. Даследаванні, блізкія па зместу, насілі розныя назвы, што адлюстроўвалі сферу інтарэсаў аўтара, – дзіцячая псіхалогія, юнацтвазнаўства, гігіена выхавання і др. У 1920-х – пач. 1930-х гг. стаў шырока прымяняцца тэрмін педалогія. Пасля спынення педалагічных даследаванняў (1936 г.) у навуковым асяроддзі засталіся тэрміны "дзіцячая псіхалогія", педагагічная псіхалогія.
=550 \\$5w$3BY-NLB-ar13536400$aЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНАЯ ПЕДАГОГИКА (науч. направление)
=686 \\$2rugasnti$a14
=801 \0$aBY$bBY-HM0000$c20190611
=810 \\$aПедагогический энциклопедический словарь. — Москва, 2002.
=810 \\$aСловарь по образованию и педагогике / В. М. Полонский. — Москва, 2004.
=856 4\$uhttps://bigenc.ru/education/text/4927654$zСайт "Большая российская энциклопедия".
=999 \\$f1848 NLB-NDARD$t20190611
Чтобы вернуться назад, щелкните кнопку BACK на Вашем браузере
© Государственное учреждение "Национальная библиотека Беларуси", 2015-2024 © Поисковая система разработана Объединенным институтом проблем информатики НАН Беларуси |